Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 45 gün falan oldu ama nerdeyse 10 gündür hiç durmayan ve parça parça gelen kanamam var bu adet mi değil mi çözemedim ondan 1 hafta öncesi de normal adet olmuştum.emzirmiyorum ve sezeryan oldum ve çocuk yuvasını baglattim acaba ondan mıdır bilen varsa söylesin lütfen