aysenur30a hatiisss sadece kasıklarda mı? Belde sırttada varmı? Yani belki bebek kanala girdiyse kasıklarda ağrı olması normal gibi ama yinede doktorunu arayıp sor canım benim 38+3 ara ara kaşık ağrım oluyor
Zeynep_ze hatiisss benimde kasık değilde daha aşağısı bacakla birleşim yerinde ağrı oluyor hatta girdi mi o ağrı yerimde kıvranıyorum bazende adet sancısı gibi oluyor