Bnmde yok canım.10 yaşında kızım var,kimse de demedi zaten yardım edelim diye 😅ilk zamanlar düşük tehlikem vardı.3 ay iğne vuruldum.3 ayda 6 kilo verdim.stresten,üzüntüden.o yüzden hicbirseyi kafama takmayacagim dedim. 32 haftalık hamileyim.simdiye kadar bu kadar kosusturmadan dolayı kilo bile alamadım.🙈televizyon izlemeye vaktim yok.evim tadilat gördü,badana yapıldı.ustalar geldi kalorifer boruları değişti heryer inşaat pisliği 🙈yeni oda takımı geldi tek başıma yerlestirdim.hala daha evdeki işlerim bitmedi.dedim belki doğumdan önce annem gelir ev temizligine yardım eder.uyuz olmuş,doğumdan önce de doğumdan sonra da kendim yapacağım mecbur.zaten doğumdan sonra da kimse kalmayacak.uykuya alisiliniyor.yeri geliyo 3 saat uyuduğum oluyor.simdi siz birinci sınıfa yeni baslamissiniz.duzen kurmak zor olabilir.zamanla düzeniniz oluşacaktır.hiç üzülmeyin.🙏🥰