Gulseren_yagiz geçen hafta cuma günü 3.bebeğim geldi dünyaya hamileliğim boyunca en çok ettiğim dua doğum gece çocuklarım uyurken başlasın diyeydi çok şükür de öyle oldu gece 4 buçuk yaşındaki oğlum ve 3 yaşındaki kızım uykuda iken başladı sancılarım sabaha karşı 7 de dünyaya geldi 3.bebeğim ve diğer çocuklarım yokluğumu hiç hissetmemiş oldu. Ben yurt dışında yaşıyorum burda ne eşimin nede benim kimsemiz yok çocuklarımın başında eşim durdu yanımda doğuma yakın arkadaşım geldi zaten doğum ebeliği okuduğu için onun içinde tecrübe olacaktı o yüzden eşime çocuklarımıza sen bak dedim insan evladını başka kimseye emanet edemiyor. Hamileliğim boyunca çocuklarıma bir kardeşi daha olacağını alıştırdığım için hastaneye eşim gelene kadar çocuklarımıza anneye kardeşe gidiyoruz diyerek alıştırma yaptı ve hasteneye odaya geldiklerinde ilk önce bana sarılıp direk kardeşine koştular. Şükür ki eksikliğimi hissetmediler bende doğum anımda onları düşünerek daha fazla stres yaşamamış oldum. Şimdi ikisi de kardeşine çok alıştı ve onsuz bir saniye durmaz oldular. Tavsiyem siz doğum yaptıktan sonra gelsinler yanınıza. Evladına sarılıp ağlayarak gitmek çok zor bir durum oluyor benim çocuklarım uykuda oldukları halde ağlayarak gitmiştim. Benim avantajım çok şükür aynı gün eve çıktık böylelikle çocuklarım benden ayrı kalmadılar. Umarım sizinde gönlünüze göre ilerler süreç. Allah şimdi den yardımcınız olsun 🤲🏻