mom16161 o gün gittiğinizde ilk muayane ücretini ödüyorsunuz özeldeyseniz. Sonra doktor kan aldırmaya yönlendirmeden önce tahliller için ücret ödüyorsunuz öyle gidiyorsunuz kan aldırmaya. Sonuçlar için de doktorum zaten açlık ,1. Tokluk çıkmış oluyor onları yorumluyor.2. Tokluk sonucu için de beklemene gerek yok herhangi bir olumsuzlukta ararım demişti. Bu şekilde ilerlerdi sürecim