Anneoluyorumbb Kızlar bebeğin doğumuna kaldı 50 gün isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum hala ismi yok anlaşamıyoruz isim konusunda normal bi hastane çıkışı alıcam bu gidişle nereden aldınız 10 lu olursa daha iy olur
LamiyaCetinkaya Anneoluyorumbb ben de bekleyeyim burda, doğuma çok var daha ama ne alacağımı bilemedim, en son normal 5li takım alıcamsksksj
yamanagihan Anneoluyorumbb Trendyol da 10 lu hastane çıkış setleri var ve acaip ucuz. Tek renk kaydettim cinsiyet belli değil olunca da aynı fikirdeyim. Sevmiyorum çok pembeli mavili şeyleri ya
yamanagihan Anneoluyorumbb kuzum bebe ve ipeksi ve ipeksi baby sayfalarını kaydettim fiyat ve renk olarak çok güzeller
Eminecihanyagmur Anneoluyorumbb Minicity sitesinden almıştı bir arkadaş gayet kaliteliydi fiyat olarak da çok uygundu isterseniz bakın .ben oradan almayı düşünüyorum doğuma yakın bi süreçte
Zynpylmz-25 Bende herşeyi beğendim baskıyı modeli hala isim bulamadim kızıma oğluma çok kolay karar vermiştik yaptırmıştım kız ismi çok zor geliyor bana😀