Mavii2303 Kızlar hamile kalmadan önce triodimle alakalı bir problem yoktu fakat geçen gün doktorum kan ve idrar testi istedi ve triodim yüksek çıkmış ilaç başladı
Kaderkya Mavii2303 hemen nasıl ilaç başlatıyor benimde hızlı çalıştığı çıktı ama endokline yönlendirdi endoklinde gebelikten dolayı yükseldiğini ilaca gerek olmadığını söyledi
Burcu__0506 Mavii2303 banada Sağlık ocagında verdiğim kanda 3,37 dedi yani gebelikte istemedğiniz bir sonuç dahiliyeye gitmen gerekiyor dedi gittim sabah kan verdim aç karna ve 1 çıktı bende çok şaşırdım
caglakorkmaz Mavii2303 İlk gebeliğimde de kullandım, şuan 2. Gebeliğim yine kullanıyorum. Hamile olmadığım zamanlarda tiroit ile ilgili bir problemim yoktu fakat hamileliklerimde oluyor. Doktorum Onkoloji Kadın doğum doktoru hani normal bir doktorda değil ve gebelikte tiroit bebeğin zeka gelişimini etkilediğini söyledi öncelikle… eğer kullanmanız gerekiyorsa kullanın…
Hulya5581 Kaderkya bendede hamilelikten dolayı yüksek çıktı ama doktor ilaç başlattı ve her ay düzenli baktırıyorum yüksek olması iyi bişy değil erken doğumlara düşüklere bebekte zeka problemlerine sebep açabiliyomuş bence farklı bir doktora daha görünün
Busy Kaderkya zaten gebelikte yükselmesi riskli. Gebelikte 2 buçuk ve altı olması gerekiyor . Daha üst değerdeyse bebekte zeka geriliğine sebep oluyor. Başka bi doktora daha gidin isterseniz ilaç kullanmalısınız yüksekse değeriniz
annelik_4 Kaderkya bende endokrin doktoruna gittim nodüller gözüküyor zehirlide olabilir oyuzden ilaçta vermcm dedi kan verdim haftaya gidcm inşallah bsy olmaz😐
Mavii2303 Bende anlamadım biraz yüksek çıkmış bu sebeple kontrol etmeliyiz dedi ve verdi bende endişeleniyorum
caglakorkmaz Burcu__0506 Sağlık ocağında tahlil verdiğim de TSH 6,50 çıkmıştı sonra anormal bir artış olduğu için bir ay önce ki tahlilime göre, özel hastanede yaptırdım hani bekletilmeden direkt bakılan bir hastane sonuç 2,72 çıktı 🥲🥲🥲
hulya_6363 Mavii2303 ilacını aksatmadan sabahları aç karnına iç mutlaka ve asla aksatma.cocugun zeka gelişimi için çok önemli o ilaç.gebelik sonrasinda inşallah düzelir değerlerin düzelmesine katkı sağlayan şeyler hamur işini gluteni şekeri ve süt urununu sınırlı yemelisin
Kaderkya Hulya5581 2 farkli doktor ultrasonla baktı homojen gözüküyor gerek yok dedi sizinde ultrasonla baktımı
Kaderkya Busy 2 farkli doktor ultrasonla baktı homojen gözüküyor gerek yok dedi sizinde ultrasonla baktımı
Busy Kaderkya hayır ultrasonla hiç bakılmadı. benim 4 çıktı değerim hemen ilaca başlandı . Hamilelik boyunca en düşük doz tiroid ilacı kullandım. Değerim 1 di hamilelik boyunca . Doğumdan sonra bıraktım zaten
caglakorkmaz Burcu__0506 bende çünkü ilacımı aksatmadım hani o süreçte direkt o yüzden özelde kan verdim yine ve düşündüğüm gibi oldu… aynı şekil ondan önce de idrar yolu enfeksiyonunda olmuştu bu durum.. özelde ki doktorum hani verilen kabın steril olmadığını düşünmüştü..
annelik_4 Mavii2303 benimde hamilelikten önce yoktu hamileligimi öğrendikten sonra tahlil yapınca 0.16 çıktı dahiliyeye gittim beni endokrin polikliniğe yönlendirdi ordada kan verdim haftaya gidcm ama endokrin doktoru bana zehirli tiroid olduğunun ihtimalini verdi ilaç vermedi kan sonuçları çıkınca bana gel bakalım dedi inşallah bsy yoktur😑