Seymoshh Hanimeller ben hazırlıyorum kurabiye hamuru börek kek sarma muhakkak koyuyorum Rabbim eksik etmesin çok gelen giden oluyor onlarıda eltim ablalarım kayınvaldem yada eşim artık yanımda kim varsa onlar hazırlıyor sağolsun zaten normal doğum oluyor ve şuan 4 çocuğum var kimse gelmese bile çocuklarla istirahatim pek mümkün değil onlara hazırlamış oluyorum kimse olmasa onlara ancak yetiyor😅
Feyzabeyoglu Hanimeller dogru diyosun da iste bu benim ikinci dogum olacak. Aliskanlik diyelim. Kimse gelince bisey olcak illa ikram🥲
Mavilikler8 Ben de hazırlamayı düşünmüyorum sadece çikolata, lokum vs. alacağım kahvenin yanına,yeterli. Aslında bir ay boyu kimse gelmemeli bence hastanede görüp gitsinler ama gelene de gelme demek ayıp olur. Mecbur yani
alynozds Hanimeller Valla insanlar anlayışsız bence karşı tarafa doğru yani benim fikrim bu kendi çocukları olsa aman bakmayın bile nazar değer derler senin benim çocuğuma şapır şupur yapışırlar ondan aynı odaya girmelerini bile istemiyorum ama illa görmek isteyen olursa kapıdan gösteririm yaklaştırmam bazı insanlar da halsiz oluyor mesela hasta olacağını anlamıyor geliyor öyle ertesi gün hasta olunca aman atlatırım diyor ama ya benim bağışıklığı olmayan bebeğim napsın hastaneye yatsa ben kime hesap sorucam bu konularda biraz hassasım ben 😅
Hanimeller alynozds bebek öpmeye sıra gelince öperler ama hasta olunca kimse ortada olmaz anne ve bebek çeker çileyi
SenanurMasal Hanimeller valla ben yapmadım son zamanların hep yattım dinlendim ki zaten 32 den 38 e kadar hastanede yattım bişey yapmadım gelenlere kaynanam sarma poğaça annem pisi salata FELAN getrmsti
Sebahat25 Hanimeller Hanimeller benım annem ınadıma öper hasta oldumu evıne kaçar dusunun onun ıcın dogunca annemıde ıstemıyorum
Egemoms1303 @Hanimeller Difrizim yok buzlugumda yemeklik zor aliyor 😂 hic pasta börek uğrasmicam bu ara yeterince misafirim geldi o yüzden o ara zaten misafir kabul etmeyi düşünmüyorum. 🤯 Ocak ortası gribi ayrı,koronası ayrı,uyuzu ayrı Allah korusun 🧐 6 aylıkken evde küçük bir mevlid okuma gelen de hem bebek görür hem ikramlık yer tamam 😁
Sebahat25 Hanimeller 2 yaşında bebegım olacak 1 sınıf annesıyım hayırlısıyla dogum yapım evıme gelım telefonu kaldırıp dolaba koyacam yanı dış dunyayla ıletısımı kesecem benım ıcın saglıklı olan bu ısı düşen arar bana hayırı olan degıl gecen kaynatam dedı bırı yanında olsun bebek kucuk dogana zarar verır dedım ıstemıyorum kaynanam gelse yerınden kalkmaz sulalesı bızden cıkmaz 3 annelıgım ve akıllandım evıme verecem onlara vereceğim vaktı kendı annemıde ıstemıyorum bu arada oda. Aynı uykudan yerınden kalkmaz
Sebahat25 Sebahat25 ıkınci dogumda gordum eve geldım bı saat sonra mutfaga girdım tezgah bulasık dolu surunerek topladım mıllet salonda oturuyodu çok pısmanım büyük muyuk demeden kovaydım evden