Hilaldabaan Yaaa 11+2 yim ama az önce karnımda pıt pıt bir şey atıyor gibi oldu iç defa çok değişik di ay acaba bebek mi dedim heyecanlandım yoksa başka bişi mi ki gaz falan 😂🥲🥹
Melek__55 Hilaldabaan gaz o imkansız hisetmen o haftada zaten gaz bebek hareketlerine çok benzer o haftalarda
Hilaldabaan denizalismom ay hiç gaz gibi değildi sanki elimi dokununca gazları hissediyorum bu pıt pıt atma gibiydi 🥲
umrumdadegil Hilaldabaan ilk başlarda pıt pıt baloncuklar gibi oluyor değişik bir his 🥰20lerden sonra sertleşiyor hareketler tabi 🤭
Songuleyup Hilaldabaan okadar guzel bisey ki anlatamam ben 19.haftamda hissetmistim cok bariz hissettirdi sonrada hic durmadi zaten o ilk hissetme cok farkli gercekten sabirli ol ve her anin tadini cikart cabuk geciyo zamn.
Hilaldabaan Songuleyup ay valla 8/9 haftam çok kötü geçirdim ben kusarak şimdi 11+3 azaldı biraz daha iyiyim çok şükür ama yemek yedikten sonra nefes alamıyorum resmen dik oturamıyorum resmen karnımdan yayılmam gerekiyor 😂😂