ZumrasMom_ 2gun sonra eve geldiğimde diuş almıştım, bant vs kullanmadım dikiş yerim acıktı.Sadece duş jeli,şampuan kullanma ,doğal katı sabun ile yıkan dediler. Birde duş sonrası dikiş yerini uzaktan fon makinası tutarak çok iyi kuruttum,orası ıslak veya nemli kalmayacak