Evrem333 Merhaba 25+2 günlüğüz 50 gr şeker yüklemesi yaptık açlık:100, 1 saat sonraki da 155 çıktı doktorum diyetisyene gönderdi başına böyle birşey gelen var mı
Evrem333 Teşekkür ederim gittim bugün diyetisyene liste verdi haftaya tekrar gidecem kontrole ve haftada bir açlık ve tokluk kan şeri ölçtürecem