Esracaaa sabah tetenoz oldum aa dedim ne guzel ne agrı ne sızı var aksam 10 na kadar bisey yok sonra atesim cıkmaya basladı normaldır dedim uyudum gece donarak kalktım nasıl üşüyorum atesim 38 parol ıctım geri yattım ama donuyorum tekrar kalktım boyle olmaz dedik gittik acile kan alındı crp(kanda enfeksiyon) 10 du bisey olmaz diyip saldılar ertesi gun oldu ben hala donuyorum atesim 40 🤦🏻♀️ yazın ortasında polarla gittim hastaneye yatıs yapıldı serum antibiyoti parol Sabaha kadar koldan kac tane yedim sayamadım arada kan da alınıyor crp ye bakılıyor 30 oldu ertesi gun 70 olmus