Smartphone35 SGK’dan doğum ödeneği alabilmek için sadece 32 haftada mı Rapor almamız gerekiyor? Ben 34. haftadayım geç mi kaldım?
gamzecgr Smartphone35 32+0 da ya çalışabilir ya da çalışamaz raporu almanız gerekiyordu 34.haftada alabilirsiniz hala ama geçmiş 2 hafta kesilir ödenekten
Busragokhan0911 Smartphone35 yoo 36. Haftada alanlar bile var. Ama yanlış bilmiyorsam geç alınca kesinti oluyormuş. Tabi siz yine de 170i arayın
Aycan1 Smartphone35 bende sigortalıyim çalışmıyorum ama devlette çalışıyor gösteriyor bende 33haftalıkta gittim çalışamaz raporu aldım eşim muhasebecimize söledi doğumdan sonra alıncakmıs benimde pek bir bilgim yok açıkcası
Lalelale1 Smartphone35 çalışan gebeler 32. Haftada çalışabilir raporu alıp 37.haftaya kadar çalışabilir
Merve1616 Smartphone35 32.haftada durumunuza göre çalışabilir ya da çalışamaz raporunu doktorunuzdan talep ediyorsunuz. 34.hafta yazmışsınız 2 haftalık ücret kesilir eksik alırsınız paranızı.