@Faile10 ben de sinüzitten dolayı Augmentin kullandım. Kullanmadan önce 1 ay eziyet çektim verince içer içmez düzeldim. Kadın doğum doktoruma da sormuştum iç bir zararı yok dedi. Doktorlar hangi ilacı vereceklerini biliyorlar zaten. Hastalığın ilerlemesi daha büyük sıkıntı.