F_nnn hayır yani benim hep bulantım vardı başından beri belki de farketmedim bilemiyorum ki hatta kğrtajdan korktum hopladım zıpladım kendi düşsün diye ama asla düşmedi. Ki siz düşük yapsanız bile parça kalıyor onu temizliyor doktorlar bence rica edin hem o ağrıyı çekmeyin hemde tekrar temizletmek zorunda kalmayın derim ben