Ramounzi 29 hqftaligiz. 2 seferdir bebegin suyu fazla diyorlar. Suyun fazla olması ne gibi sıkıntılar yaratır. Kötü birsey mi merak ettim hanımlar basina gelenler cevaplarsa mutlu olurum🙏
My-omeriy Ramounzi benimde fazla doktorum diyet uygula dedi bu hafta gitik daha iyi dedi suyun fazla olması erken doğuma neden olabiliyor
Belginylmz Ramounzi benimde fazlaydı 28 haftaken bugün gittim düzelmiş sadece erken digum gibi riskler oluyor sekr tuzdan uzak dur
Nesfur41 Ramounzi Bana da fazla dedi ama şöyle haftama göre fazla bebek ilerden gidiyor beneğe göre normal genelde şekerden şüphe ediyorlar ama bende yok
Mltsnl Belginylmz ya ben şeker tuz tüketmiyorum ama hala fazla başka ek bişey yaptınız mı normale dönmesi için
Tgba2727 Bana da fazla dedi doktorum şu şu 24 haftalığız şekerden şüphelendi sınırda çıktı karbonhidrat seker uzak dur dedi dediklerini yapıyorum doktorumun haftaya kontrolüm inşallah normale dönmüştür
Sedefomur1 Ramounzi banada fazla dediler 24 haftaligim yarın şeker yüklemesi yapilcak doktorum şekerden supheleniyo ve erken doğum riskin var daha sıkı takipte olmalıyız dedi 2 haftada bir gidiyorum artık
Deletedmom_112 Ramounzi şekerinizi takip edin bence burda yüklemede şekeri çıkmayıp sonradan şekeri yükselenleri de okumuştum hamur işi, şeker bunları kesin bebeğe faydası olmayacak şeyleri tüketmemeye çalışın abur cubur vs.