Merhaba güzel anneler. Bugün doktor kontrolümde rahim ağzında biraz kısalma var dedi doktorum. Ama korkma, tedbir amaçlı progestan yazıyorum. 2 hafta sonra kontrole gel, ona göre erken doğum iznine çıkman da gerekebilir. Duruma göre hareket edeceğiz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Şuan 28+5 im.