zf_2707 Sizce hangi doğum şekli daha iyi Sağlık açısından normal doğum tabiki her zaman iyi ama normal doğum sonrası vajina estetiği bozuluyo bunu düşünmek gerekir mi bilmiyorum böyle düşündükçe aklım sezaryene gidiyo Sizin tercihiniz ne
269522 zf_2707 ilk doğumda direk öyle bozulma vs olmuyor canım pek açıkçası çok bi değişim olmadı yani normal doğumun rahatlığı inan ki değer ayrıca sezeryan yerinin ağrısı çok kötü çevremde olanlardan biliyorum. Ayrıca estetik ameliyatlar çok yaygın rahatsız olursan yaptırırsın sezeryan yeri izi olmasından iyidir bence :)
BetulGGD zf_2707 ben isteğe bağlı epidural sezaryen oldum ve tavsiye de ederim. Sadece ilk 3 gün bel ve dikiş ağrım oldu hatta 4. gün mastit oldum mastit sezaryenden daha betermiş dedim tüm hamile tanıdıklarıma. Oğlum tam 1 haftalık olduğunda da tamamen toparlandım hatta şaşırdı beni görenler normal doğum yapmış gibisin diye.
Seymoshh zf_2707 o dediğin ben gibi çok doğum yapanlarda oluyor estetik bozukluğu değilde sarkmalar meydana geliyor rektum sarkması idrar torbasında sarkma o bölgede hafif deformasyon illaki oluşuyor benim 5.normal doğumum olacak inş artık nasip ama bu sondu doğum sonrası estetikten ziyade sağlık için operasyon geçireceğim inş
aslhnkrts9 ben normal doğum istiyorum eğer şartlar uygun olursa bi mecburiyet olmadığı sürece sezeryan düşünmüyorum ,estetik kaygısı olanlar için şimdi devlet hastanelerinde bile Kadın doğumcular genital estetik yapıyo