Nrdnot Eslem2112 kolay gelsin :) bende çok kararsızım isim koymak ne zormuş :) bende takip edeyim belki fikir olur. Bende Asil Aren- Asil Ata- yada sadece Asil veya Aren çok kararsınızım :)
hsizyl Eslem2112 bende Ali Ahlas koymayı düşündüm herkes karşı çıktı diye koymadım niye beğenmedilerse bencede kulağa çok hoş geliyor
Nur_50 Eslem2112 ahlasa eşim sıcak bakmadı ahraz derler dalga geçerler dedi bende salih eren düşünüyorum
Nur_50 Eslem2112 geçtiğini biliyorum anlamıda çok güzel. Ama okuldaki çoçuklar malesef buna dikkat etmiyor alay konusu olabilir.
cokbilmismom Eslem2112 benim fikrim çok uzun ve ağır bir isim sizin tercihiniz tabi ki 🙈 ahlas zor söylenen bir isim Muhammed çok uzun ikisi birleşince çocuğuda zorluk
Eslem2112 cokbilmismom peygamberimizin ismini koymak istiyorumda ama şimdi bizim ailede de bisuru var