Anneler bir sorum olacak. Normalde sık idrara çıkarım ama cok az ve çok afedersiniz sari renkte gelir. Bugun birkac kere üst üste 5 dakika arayla falan çıktım fazla ve açık berrak renkte geldi. Bende bebegin suyu mu geliyor azar azar diye korkuyorum böyle bir sey yaşayan var mı?