Svetla 38+3 de sezaryen olucam Cumartesi günü sizinle olanı yine paylaşırım ☺️ Oğluşumu kucağıma alayım da 🤗
benan2016 Svetla benimde Cumartesi sezeryan olma durumum var acaba akciğer gelişimi tamamlanmışmıdır bende o gün 38+3 oluyorum
Mia88 Svetla ay çok heyecanlı umarım bende o günleri görürüm umarım çok rahat ve sıkıntısız geçer dogum ve sonrası sağlıkla alırsınız bebişinizi kucagınıza💜
Svetla benan2016 tamamlamış oluyorlar canım sıkıntı olsa bekliyo doktor herşey normalse yapıyor sezaryen ı 😊
2018istanbul benan2016 38 haftadan sonra normal tabiki genelde 38 dolunca yapıyorlar sezeryanı bi sıkıntı yoksa