Ben hamileligimin başindan beri enox 4000lik kullaniyorum günde 1defa koldan ve bacagin yan taraflarindan yapiyoruz esim vuruyo ama bacaktan yaparken hic bacaginizi sikmamniz gerekiyo biraz acitiyo yoksa gecsek birakirsaniz hicbi sorun olmuyo sadece klasik ilaci yakiyo o kolda da ayni zaten