Monaaa pijama takımı 5tane 0-3 alıyorsam 5tane 3-6 alıyorum. Tulum da aynı şekilde yarı yarıya 0-3 ve 3-6… 0-3ler resmen yenidoğan gibi. Hastane çıkışı dışında yenidoğan önermiyor kimse YouTube de birçok video izledim, Bi sürü arkadaşa danıştim. Şubat benim de…. yazlık almıyorum çünkü yazlık 6-9 olma ihtimali var hatta bazı arkadaşların kız bebeği 5aylik ve 12giyiyor 😀