Sahrasema Ayy bu sebepten o kadar strese girmiştik ki… Eşim hala der ‘ En mutlu olduğum gün oğlanın işediği gündü’ diye 😄Hemde eşimin ustune işemişti.Annemin önerisini yapınca yaptı, altını açın pipisiyle biraz oynayın üfleyin demişti, öyle yapınca yaptı .Bu arada süt durumunuz nasıl? Benimki biraz yetersizdi mamada vermek istemedim,sanıyorum ki ondan dolayı geç çiş yaptı