Kızlar ben iki gün peş peşe bu iğneden vuruldum mesela bugün iki doz yarın aynı saatte iki doz vuruldum toplam dört doz olmuş oluyor bugün bebeğimin hareketleri olduğundan çok yavaş böyle nadir nadir hisediyorum bebeğim kız bu arada yani böyle bir şeyler yasşayanınız oldumu genelde kadınlar kulübünden baktım kimse bu kadar yakın günlerde vurulmamış geneli bir hafta sonra falaan yani bana doktorum bu şekilde söyledi bilgisi olan varsa yazarsanız mutlu olurum eğer iki günde aynı şekilde devam ederse doktoruma giderim