Sekine24 Ankara-58 20 haftada bendede var bazen bi kaç saniyeliğine çok acı veriyo nedenini bende merak ediyorum
Ilba_34 Ankara-58 mfk doktorun videosunda görmüştüm rahim bağları kasıklara birçok yerden bağlı ve bebek büyüyüp rahim genişledikçe bağlar kasıldığı için ağrı oluşabilir demişti
Ankara-58 Ilba_34 evet cnm bir arada böyle 26 haftada ağrıdı geçti şimdi 2 gün yine ayağa kalktı mı ağrıyor
Ankara-58 Ilba_34 çoğu kişi yok bebek makat geliş olduğu için agri diyorlar bilmiyorum alakası var mi acaba
Ilba_34 Ankara-58 bende 30. Haftama girdim bugün 2-3 haftadır bende de var ayağa kalktığımda yürüdüğümde oluyor haftaya kontrolüm var soracağım bakalım önceki gittiğimde sormuştum normal demişti şimdi bebek dönmüş mü filan bakacağız bakalım haber ederim gittiğimde
Ilba_34 Ankara-58 doğrudur çoğu kişi 2. Hamilelikleri farklı yaşıyor tabi yaş beden farklı oluyor ben 27 yaşımdayım çok zorlandım 2. Ye nasıl olur düşünemiyorum bile 🤦🏻♀️
Ozlemkaan Ya bugün bende de oldu sabah uyandığımda çok sık oldu bir ara durdu geçti sandım ama ara ara yine giriyor hareket ettiğimde özellikle giriyor sağ tarafıma ama kasığımda değil yan tarafıma boşluğuma normal midir acaba ya baya can yakıyor gerçekten