Hanımlar Selamün aleyküm bugün kontrolüm vardı doktor açıklığıma baktı 4-5 cm açılık var dedi ama sancılarım nst’de hep düzensiz çıktı düzene girmezse suni sancı veririz dedi bende evde sancı çekmek isterdim için imza verip çıktım yaklaşık 6-7 saattir evdeyim hala düzenli sancı çekmedim bu durumu yaşayan var mı ya tavsiye de bulunacak ?