Kızlar doktorumda garmastonu dene bide dedi sonuç aldım size tavsiyem bolca hava aldırın temiz tutun kremi sürüp üzerini streçle kapatın işe yarıyor gerçekten kabuk bağlamış yaralarım koptu göğsümdeki ve acısı dinmeye başladı emzirirken daha az acıyor 😊