teachermom1 henüz doğum yapmadım ama gebe okulunda verilen eğitimde emzirmenin acıtan bir şey olmadığını, doğru emzirme tekniği kullanılırsa meme uçlarının yara olmayacağını öğrendim. Kremler, silikonlar, kapaklar hepsi gereksizmiş aslında. Ucu ve kahverengi kısmı bebeğe tam verildiğinde herhangi bir sorun olmayacağı öğretildi bize. 🤗