Merhabalar anneler, kızım 31+3te dünyaya geldi. Şu an yeni doğan yoğun bakımında küvezde. Şimdilik emme refleksi yok ve solunumu biraz hızlıymış. Çok üzgünüm.1900 kilosu acaba ne kadar sürede emme refleksi oluşur. Ne zaman yoluna girer her şey. Var mı etrafınızda bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan. Aklım hep onda