Arkadaşlar merhaba reglim 12 gün gecikti evde test yaptım iki çizgi çıktı sonra gidip kan verdim <0,100 çıktı. Henüz doktora da gitmedim. Ve regl olmadım. Karnımda tuhaf bir ağrı var ama regl olacak gibi değilim. İki gündür de şiddetli bel ağrım var. Böyle olup hamile olan var mı?