burvancu 29 haftadayım dun belime sabahtan baslayıp aksama kadar agrı girdi uzandıkca oturdukça geciyordu ama yurudum de cok canım yanıyordu gecer dedik gecmedi acile gıttık ntsye bagladı bisey cıkmadı sukur bebeğin ırılıgıne ve benim karnımın buyuklugunden olmus sizinde uzanıp geciyor mu bugun pek olmadı ama cok kotu bı agrıydı