Baharrrrrrr 31 haftalık hamileyim ama bebegin hareketlerinde çok azalma var.bazen uzun süre hiç hissetmiyorum.bu durumu yaşayan var mı.normal mi acaba
Aykem Baharrrrrrr günde 10 kez hareket ediyorsa sıkıntı olmaz diye biliyorum. Hiç hissetmediyseniz hemen doktora gidin derim
Aysecan0335 Döenm dönem oluyor yeri daraldığı için bazen pozisyondan kaynaklı hareketi kısıtlanıyor iyi takip et tabiki ama canınıda sıkma benimde oluoyrdu bazen o haftalarda sonra düzeliyordu