Ben oğluma hamileyken erkekleri severdim, erkek kıyafetlerine elim giderdi. Ayrıca çikolata yemek isterdim. Kizl kiyafetlerine midem bulanirdi. Şimdi yine ilk ayimdayim. kızları sevesim ve sürekli bir ağzımda ekşilim var. Ve bu ilk haftalar oldu bende. Sonraki haftalar olmadı hiç. Kız olacak gibi düşünüyorum .ama hayırlısı :)