Asel-2023 Mavi3475 doğrudur ben iki normal doğum yaptım 3.cu sezeryan oldu öbürleri bu kadar uzun sürmemiş ti
Susamana Mavi3475 birsey daha soracaktım Ameliyat bitince önlük ile mi duruyorsunuz yoksa pijama mi giydiriyorlar yani odanıza geçene kadar hemşireye pijama vermeye gerek var mı anne için
Mavi3475 Susamana Hemşireye vermeye gerek yok canım önlükle oda getiriyorlar yürüyüş yapacağınız zaman gelip sondayı çıkarıp üstünü giydiriyorlar sonra yürüyüş yaptırıyorlar