Tavmergenler ❤️ benim doktorumda ege hocaydı erol hocanın kız kardeşi ama ben ege üniv. Deki tüp bebek merkezine gidiyordum 2 düşüğüm oldugu için araştırmak açısından , tüp bebek süreci yaşamadım spontane gebeydim ama hepsi çok ilgililerdi her gelen hastayla bizzat ilgi alaka 👍. Erol hocada geldi hastanede yattığım bi dönemde sabahları topluca vizite gelirlerdi harika bi insan yaa o gelince elim ayağıma dolaşırdı 🥰