JEFF
Benimde ilk gebeliğimde 5. 5 ay yara çektim.
Ne demediysem çözemedim.
E vitamini sürdüm lansinoh krem sürdüm
Tahin yağı Ayva jeli yaptım yaralarım iyileşmiyordu oğlumda emmeyi bilemiyordu muhtemelen.
Sadece aldığı göğüs kalkanlarıyla iyileşti kendi sütüm kalkan içine birikiyordu o göğsümü yumuşattı ve uçlar iyileşmeye başladı.
Şimdi en büyük korkum tekrar bunu yaşamak.
Herkesin tecrübesi farklıdır ama ben doğumuna yakın e vitamini kapsül sürüyorum arkasından lansinoh krem ve kalkanları kapatıyorum.
Her emzirmede karbonatlı su sürmeyi tavsiye ediyorlar birde kendi sütüne ıslat her emzirme öncesi ve sonrası.
Bunları denemeyi düşünüyorum.
Birde göğüs kalkanlarını hastaneye götürmeyi düşünüyorum. En büyük ihtiyaç o.