Shebaby merhaba
Bende Salı günü perinayaloji bölümüne gidicem bir hafta önce yoğun bir kanamam oldu. Sebebi bulunamadı. Bebek iyi dendi. Cumartesi günü karımdan ultrasonla rahim boyum ölçüldü. Serklaj öneriyorum. Rahim boyun 25 mm dedi (15+0 dün. Şuan 15+2) perinataloji bölümüne görünmeni tavsiye ederim dedi. Bakalım salı günü ne diyecekler. Bende serklaj olabilirim. Bu size tavsiye edilen oturma, uzan yat dinlen meselesi, ne kadar sürecek? İlk zamanlar geçene kadar mı yoksa gebelik boyunca mı