srnkckdlgc 22 haftalik hamileyim son iki gündür vajinada şişlik ve kaşıntı hissi var idrar yolu enfeksiyonu da var fitil kullandim ama tam gecmedi acaba ondan midir
Zuhal2205 srnkckdlgc bende 25 haftalığım aynısı bendede var ceviz boyutunda bişi ara ara damarlarımda belirginleşiyor
Ummi_22 srnkckdlgc hangi fitili kac gün kullandınız. Eczaneden eşim aldı cokcbilgi edinemedim 7 tane var pakette
Ummi_22 Benimde vajinanin iki tarafında hafif şişlik vardı fitil kullandım dün ilk defa baya enfeksiyon atıyorum şuan insaallah şişlik de geçer
Busbu Ya bana da enfeksiyon için verdi doktorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum zor oluyor mu yapmak korktum almadım