Suziiii- 36+2 de geldi canım gece uyurken bi anda suyum boşaldı hemen hastaneye geldik sancım yoktu 1 cm açılma vardı hastaneye gelir gelmez benim sancılar başladı.2 saatte 3 cm oldu 3 saat daha geçti artık 8 cm oldu doğum başladı yarım saat sonra oğlum kucağımdaydı.yani gece 3 buçukta geldik hastaneye sabah 9 buçukta doğdu çok şükür