umrumdadegil Mitan ilk haftalar çok oluyor bende öyleydime korkma yani korkulacak bişey değil kanama falan olmadığı sürece
umrumdadegil Mitan problem yok sıkma canını normal şeyler sadece doktora gidince kan idrar tahlili baktır
Premsesko umrumdadegil Bende karıştırıyorum az önce 2 kez oldu günde 4 5 kesin oluyor Allah’a emanet artık 😂 22 haftalık olduk az önce şükür 🙏
umrumdadegil Premsesko her gittiğimde sordum normal dediler demekki normal 🤭 maşallah ilerledik baya🥰senin doğum ne zaman gösteriyor
Premsesko umrumdadegil Sen kaç oldun ❤️ valla 9 Mart gösteriyor ama ben sezeryan istiyorum şubat ortası gibi Allah izin verirse inşallah ❤️
Premsesko umrumdadegil panik atak var bayılırım diye korkuyorum 🥹 ama bakalım zaman ne gösterecek. Oh ne güzel yaşam sınırına gelmişsin sen 🥰❤️
umrumdadegil Premsesko çok şükür zaman öyle böyle geçiyor 💜 şimdiden düşünme bunları bakalım o an nolacak belki de hemen pıt diye doğuracaksın o an senin ve bebeğin için en hayırlısı neyse o olsun🥰
Premsesko umrumdadegil Aminnn ❤️❤️❤️ eskiden asla diyordum da şimdi düşünüyorum bebeğim iyi olacaksa doğururum herşeye katlanırım 🧿
umrumdadegil Premsesko zaten var ya o an gelmez bile bazı şeyler aklına yeterki doğurayım bebeğim sağlıklı olsun dersin😍 hakkımızda hayırlısı olsun bakalım sezeryan mı olacak normal mi😌
Premsesko umrumdadegil çıkmıştı ilaç kullandım azalmıştı yine mi oldu acaba ya. Kasıklarda ince ince batmalar sızılar oluyor mu sende de