meldabgm Lütfen yardımcı olun 22 haftadayım detaylı da böbreğinde 6 mm genişleme olduğunu söyledi , doğum ve sünnetle geçer ama erken doğma sebep olabilir dedi çok erkek bebekte olan bir şey dedi ama ben üzülmekten helak oldum
Sahdormommy meldabgm banada detaylıda dendi ili böbreğinde genişleme var ama risk grubunda değil dedi korkmayın dua edin başta bende dok üzüldüm ama artık dua ediyorum
Kullaniciadii meldabgm üzülmeyin banada demislerdi ama doktorm %90 geçtiğini söyledi 28.gaftamda geçmişti zaten cogu erkek bebekte görülüyomuş
TugbaYalcin57 meldabgm 36cı haftaya girecegiz 2ci gebeligim ogluma hamileyim bizede genisleme vaf dendi suan 14mm
meldabgm Öyle dedi genelinde görüyorum dedi ama aklımdan çıkmıyor devamlı erken doğuma sebebiyet verebilir suyun azalması dedi
meldabgm TugbaYalcin57 bir şey olmaz inşallah 36 kadar gelmişsiniz hayırlısıyla doğsaydı suyunuz azaldı işte sezaryen falan diyorlar mı
meldabgm angel4545 inşallah Buda böyle olur herkes her erkekte oluyor sakin ol diyor ama duydum ya duralıyorum