Deris8892 ben de kendisine gidiyorum ama aşırı resmi davranıyor herşeyi pat pat söylüyor insan biraz güleryüz sanimiyet istiyor arada ya en önemlisi de unutup her gittiğimizde aynı şeyi tekrar söylüyor ya da soruyor nebiliyim en nihayetinde özel hastane insan biraz daha ilgi ve güleryüz bekliyor . Bu saatten sonra değiştrmek de zor geliyor hastaneyi seviyorum çünkü . Bakalım sabrım taşacakmı nolcak