melkebtt Semas ayyy emir isminde ki cocuklar cok huysuz ve hircin oluyor yaa anaokulu ogretmenligi yaptigin donemde be kadar emir tanidiysam cok fenaydi o yuzden omer
AylinEmirEfe melkebtt kesinlikle katılıyorum.oğlumun adı Emir Efe gerçekten hırçın ve aşırı hareketli bir o kadarda zeki bu ismi koyarken on kez düşünmek lazım☺️
AylinEmirEfe Semas çok akıllı oluyorlar. Çocuk gibi davranıp kandıramıyorsun☺️ Hep bir mantık işleyişi var kafalarında. Ama yine de Bence Emir 👌👍