gulruba Kızlar bugün randevum vardı doktorum izinliydi başka hastaneye gittim şuan 16haftalgim 2tane vitamin kullanıyorum 1hafta sonra ilaçlarım bitiyor doktora devam ediyim mi dedim yok kan ilacına basliycaz dedi siz ne zaman başladınız
bimuallime gulruba Bu gebelikte 1 ay folik kullandm 7-11. Hafta arası sonra renegesis yazdı omega vitamin ferrum ya da tardyferon d vit bu üçüyöe doğuma kadar devam sanırım
Mavi3475 gulruba Banada doktorum 16 haftalıkken bıraktırmıştı kan ilacı kullandım doğuma kadar doğum yaptım halada devam ediyorum feramat vermişti son haftalarda ferrum verdi
Bay00 Biz 17 haftalığız 13 kem folik asit i bırakıp multivitamin dvit ve kan ilacı başladı bitmişti tekrar devam edelim dedi doktor yazdırdım tekrar aynılarını