Elfve Tadı çok kötü. Ben pronat gaviscon rennie hepsini kullandım kullanıyorum da ama tadı en kötü olan galviks
Elfve gofret27 işine geldiği gibi veriyor bence eczanede ya bana hep gaviscon yazardı doktor pronat veriyorlardı annemler başka yerden aldı galviks vermişler. Gaviscon duo aldım geçen güzel
Ygunver gofret27 sağlık ocağına gidp yazdırın isterseniz ya da tanıdık eczane varsa alın sonra yazdırırsınız gerçekten daha rahat edersniz