Nehirkk 40+2 haftalık hamileyim ama hiç Sancim yok nişanım suyum gelmedi .. hiçbir belirti yok.. ama sürekli tedirgin oluyorum ya kakasını yapar da duymazsam ya Kordon dolanır da haberim olmazsa diye . Doktor herşey normal şu an için suyu da yeterli eşi de iyi dedi . Hareketlerini takip ediyorum sık sık gayet normal ama ben korkuyorum.. benim gibi olan var mı?
eminehilise Kordon dolanması korkulacak birşey değil. Kaka yapma meselesi de bi muamma. Ama doktor duruma göre bekletiyor zaten. Yoksa neden sizi ve Bebeği riske soksun.