Zeynep_T bağırsak gazı zaten hava yuttuğu için oluyor o yüzden emzirme sonrası en az 10 dakika sırtına alttan üste olacak şekilde narince vurun bide her doktor öneriyor ama siz gene de kendi doktorunuza danışın damla için sezeryan doğum yaptırsanız probiyotikli damla başlayın. Bana biogaia vermişti mahvetti bebeğimi lanet olsun çok sancı çekti daha da gaz yaptı yeni maflör damla aldım şişe turuncu o kadar rahatladı ki alt gazı çok kolay çıkıyor üst gazı da ben uzun süre tutuyorum tutmaya çalışıyorum gaz bağırsaga inmeden çıkarmaya