Ballisiiii Kızlar merhaba iki yıldır evliyim doğal yollarla korunuyorduk geçen ay adetim ayın 10’unda başlamıştı 20 üçünden beri korunmayı bıraktık adetim hep çok düzenlidir fakat bu ayın 11’inde gözükmesine rağmen bugün adet oldum anlayamadım tam
Zseda Ballisiiii yerleşme kanaması olabilir diye düşünüyorsunuz sanırım ama onun için max 6 gün falan öncesinde kanama oluyor diye biliyorum