Merhaba. Hiç korkmayın. Benim oğlum 4 yaşında. Kısmi biotinidaz eksikliği var. 16 günlükten beri bioak kullanıyoruz. 6 ayda bir kontrole gidiyoruz. Çok şükür hiç bir sıkıntı yok şuan. Bizimde topuk kanında belli olmuştu. Eşime ve bana genetik test yaptılar bende tam eksiklik çıktı. Yani oğlum vesile oldu hastalığım ortaya çıktı bende aynı ilacı günde iki tane olarak kullanıyorum. İçinizi ferah tutun bende sizin gibiydim, beni rahatlatacak kimse yoktu. Kaç gün içim içimi yedi. Hiç korkmayın Allah ın izniyle birsey olmuyor 😊